rosersbloggen

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Ett kort litet inlägg....

Av rosersbloggen - 13 februari 2012 21:00

Jaha Lidingö hemma, vad ska man säga??


Det blev 1 pinne att ta med sig hem, men faan va surt det känns.


Det som är possitivt är iallafall att 2 meter fortsätter att ösa in kassar, 7 kassar på 3 matcher. FANTASTISKT!!

Plugg-Hästen hittade målet igen, skönt att någon i hans lina kan göra mål.

Hade det inte varit för att Armen har bindeln på armen så skulle jag nog välja att låta honom vila nästa match, han har faan inte varit bra den sista tiden. Man kan ju alltid hoppas att han kan hitta tillbaka till sin form till helgens heta derby mot Grimsta.


Nu får vi träna på i veckan och kanske tänka på att Vallentuna torskade och vi bara har 5 pinnar upp till dom. Det kan gå men då måste alla bli bättre.


MVH

?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosersbloggen - 1 mars 2012 19:30

  Ibland undrar man vart folk tar vägen, och ibland tycker man det bara är skönt att folk försvinner! Under denna sesse så har folk kommit och gått. Nu är frågan vad gör dessa herrar nu?   Skalman Han kom han sågs han somnade. Det verkar som ...

Av rosersbloggen - 24 februari 2012 08:09

Oj plötsligt så har det hänt. Jag har helt slut på ideér. Vad ska jag skriva om? Ge mig tips på vad jag kan skriva om!!   Lite kort bara om gårdagens träning coh en sanna historia om en kille som fick ALLT!   Linus "Bajs" Jämtdal har var...

Av rosersbloggen - 21 februari 2012 08:45

    Omröstning!!     Nu finns det en ny omröstning ute här på bloggen!! Det är viktigt att alla medverkar!! ...

Av rosersbloggen - 20 februari 2012 19:39

Yeees, vi gjorde det!! 10-8 till REAL!!!   Ni kanske undrar hur vi kan ligga under med 1-5?? Jo, det gör vi för att de 250 personerna i publiken ska få se hur REAL är när dom är som bäst. PANG så står det 7-6 till REAL. Vi visste om att det skull...

Av rosersbloggen - 15 februari 2012 18:23


På lördag spelas det hetaste derbyt i innebandyns lägre divisioner. Detta spelas mellan Rosersberg och Grimsta. Efter ett tips på gästboken så ska jag här skriva lite om vårt motstånd här på bloggen som har klättrat med stormsteg på listan över dom...

Presentation


Tja,

Här Kommer JAG skriva lite tankar och skvaller från den innersta kretsen av RealRosers. Med andra ord det ni inte visste kommer ni snart att få reda på..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag avslöja mig när Sessen är slut??
 Nej, lev ditt liv som Spiderman!
 JA, jag vill veta vem det är som är så COOL!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards