rosersbloggen

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Slut på fantasin!!

Av rosersbloggen - 24 februari 2012 08:09

Oj plötsligt så har det hänt. Jag har helt slut på ideér. Vad ska jag skriva om?

Ge mig tips på vad jag kan skriva om!!


Lite kort bara om gårdagens träning coh en sanna historia om en kille som fick ALLT!


Linus "Bajs" Jämtdal har varit uppe och tränat på veckans träningar. Att killen spelar i Allsvenskan märks knappast när han "springer" omkring på träningarna med näsan högt i vädret och tror att han är något. Han måste tycka att det är mycket kallt i Rosersberg, för jag har aldrig skådat någon som har så mycket kläder på sig under en träning!! Men jag förstår honom, om man inte springer sig svettig så måste man klä sig så att man blir svettig. Eller är det bara så att han tror att vi ska bli rädda när han har sin oanvända träningsoverall.

Jag kan inte minnas att han gjorde ett enda mål under de två träningar som han varit med på, förmodligen ville han stärka sitt självförtroende genom att träna med oss. Men nej, nej, nej, hans svacka är så djup att den nästan går att jämföra med den helgen då han inte fick ligga. Jag minns den helgen som om det var förra helgen.

Bajs var så där full som bara han kan bli, så full att han har full koll på lägen, pratar med alla tjejer som är under 17 och berättar snällt för dom att han känner Ralle. Tjejerna blir som tokiga och kan tänka sig göra vad som helst för att få hänga med Bajs. Men plötsligt händer det Oskulden kommer tar ALLA brudar från Bajs genom att säga att han känner minsann Stukad-Fot. Som ni alla vet så är det inte en jävel på KC som vet vem Ralle är men ALLA vet vem Stukad-Fot är. Därför drar alla brudar med Oskulden. Bajs står kvar i ett hörn, en liten tår tränger fram ur hans högra öga och han sätter sig ner i ett hör och skriker FAAN TA DIG STUKAD-FOT.

Dagen efter.

Bajs ringer mig och berättar det som hände kvällen innan. Han gråter fortfarande, jag känner att nu är det något fruktansvärt som har hänt. När Bajs äntligen slutat gråta så frågar jag honom varför han igentligen är så ledsen. Då säger han,

- Jag fick inte ligga igår.

- Men det är ju inte så farligt, det kommer fler chanser.

- Tror du det?

-JA, absolut. Du kan få komma hem till mig ikväll om di vill??

- VA, får jag det?

-Ja självklart. Kom vid halv åtta, då har jag fyllt badkaret så kan vi ha det riktigt mysigt.

-Åh, jag längtar redan. Tack så mycket, du är en riktig vän. Tack Matvraket!!


Så gick det till när Bajs inte fick ligga och hans självförtroende fick sig en riktig törn.


MVH

?? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosersbloggen - 1 mars 2012 19:30

  Ibland undrar man vart folk tar vägen, och ibland tycker man det bara är skönt att folk försvinner! Under denna sesse så har folk kommit och gått. Nu är frågan vad gör dessa herrar nu?   Skalman Han kom han sågs han somnade. Det verkar som ...

Av rosersbloggen - 21 februari 2012 08:45

    Omröstning!!     Nu finns det en ny omröstning ute här på bloggen!! Det är viktigt att alla medverkar!! ...

Av rosersbloggen - 20 februari 2012 19:39

Yeees, vi gjorde det!! 10-8 till REAL!!!   Ni kanske undrar hur vi kan ligga under med 1-5?? Jo, det gör vi för att de 250 personerna i publiken ska få se hur REAL är när dom är som bäst. PANG så står det 7-6 till REAL. Vi visste om att det skull...

Av rosersbloggen - 15 februari 2012 18:23


På lördag spelas det hetaste derbyt i innebandyns lägre divisioner. Detta spelas mellan Rosersberg och Grimsta. Efter ett tips på gästboken så ska jag här skriva lite om vårt motstånd här på bloggen som har klättrat med stormsteg på listan över dom...

Av rosersbloggen - 14 februari 2012 12:55

För er som har något ni verkligen vill tala om för alla andra men kanske inte riktigt vågar så har jag nu skapat en Gästbok.   Denna hittar ni en bit ner på sidans vänstra sida.   Känn er som hemma och skriv vad ni tycker och tänker, man få...

Presentation


Tja,

Här Kommer JAG skriva lite tankar och skvaller från den innersta kretsen av RealRosers. Med andra ord det ni inte visste kommer ni snart att få reda på..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag avslöja mig när Sessen är slut??
 Nej, lev ditt liv som Spiderman!
 JA, jag vill veta vem det är som är så COOL!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards