rosersbloggen

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av rosersbloggen - 1 mars 2012 19:30


Ibland undrar man vart folk tar vägen, och ibland tycker man det bara är skönt att folk försvinner! Under denna sesse så har folk kommit och gått. Nu är frågan vad gör dessa herrar nu?


Skalman

Han kom han sågs han somnade. Det verkar som hans batterier har slutat fungera och att han har fastnat i sovläge. Eller är det kanske så att sköldpaddor går i ide? Om någon kan svaret på denna fråga så skriv gärna ned det. Om det inte är så att dom går i ide så kanske någon borde vara orolig. Nu är det inte så att jag är orolig, han är säkert i en mycket lugnare, gladare och flummigare sinnestillvaro.


Stamnäs.

Jag misstänker att ingen har någon info om denna person, men det kan vara så enkelt att han har insätt sina begränsningar och lagt klubban på hyllan. Men om det är någon som undrar så kan ni ju alltid ringa....


Bergman.

Oj här har vi mannen med 1000 rykten. Det snackas såå mycket om vart denna fantastiska målgörare ska ha tagit vägen. Är det enn SSL klubb som dragit det längsta strået, eller är det Fjärdhundra SK som har kommit på vad dom har gått miste om? Nja om allt ändå vore så bra, det sista jag läste om denne man var att BK Bottenskrap FC letade efter en kille med rutin, bra dragskott men samtidigt en kille som ser sina begränsningar. Det snackas om att denna kille ska vara Bergman och i hans nya klubb finns det pengar så det räcker och blir över så han lär få pengar i denna klubb, inte betala sina surt förvärvade penagr direkt ner i Pysens ficka. Så till rosers från Bergman ett litet finger..... 


Det är kanske dessa som skulle ha varit med på vårsessen när det har gått lite knakigt, men det är tyvärr inget vi får veta. Men kanske att dom är tillbaka när det nalkas spel nästa sesse. Hoppas verkligen det.


Med en massa kärlek.

??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja,

Här Kommer JAG skriva lite tankar och skvaller från den innersta kretsen av RealRosers. Med andra ord det ni inte visste kommer ni snart att få reda på..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag avslöja mig när Sessen är slut??
 Nej, lev ditt liv som Spiderman!
 JA, jag vill veta vem det är som är så COOL!!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards