rosersbloggen

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av rosersbloggen - 8 februari 2012 19:30

Oj vilket tjatter det var på träningen i tisdags.

Allas fråga var, vem e det som skriver?

Jag hörde namn som, Glapp-Käft, Armen, Stukad-Fot och Donald. Konstigt nog hörde jag aldrig mitt namn, märkligt. Är jag så bra på att hålla masken???


Jag har inte så mycket att skriva om tisdagens träning men att alla har hånglat med alla i helgen är ju helt klart tydligt.


Det måste ha gått till så här, Pysen pussade lite på Matvraket som i sin tur slickade Glapp-Käft på överläppen. När Glapp-Käft kom hem till Skalman så kunde dom inte hålla tungorna isär, när Trollis fick höra detta blev han rosenrasande och åkte direkt hem Skalman för att få sin beskärda del. Plötsligt ringer telefonen, Trollis svarar och hör att Farsan är upprörd och vill att Trollis ska komma över och trösta honom. Några minuter senare sitter Trollis, Farsan och "Piloten" i cockpit och smakar på varandra.


Detta är min teori om hur halva laget blivit sjuka.


MVH

??

Presentation


Tja,

Här Kommer JAG skriva lite tankar och skvaller från den innersta kretsen av RealRosers. Med andra ord det ni inte visste kommer ni snart att få reda på..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag avslöja mig när Sessen är slut??
 Nej, lev ditt liv som Spiderman!
 JA, jag vill veta vem det är som är så COOL!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards